לפרוייקט מרתק הבוחן היבטים קוגנטיביים ורגשיים של סרבנות חיסונים דרוש/ה דוקטורנט/ית מבריק/ה, שמסוגל/ת לדבר תיאוריה ולהבין אנשים.

רקע במדעי הלמידה, חינוך, פסיכולוגיה או ביולוגיה – יתרון.

עדיפות תנתן למעוניינים להקדיש זמן מלא למחקר (מלגה מלאה), אך בכל מקרה יש להקדיש לפחות שלושה ימים בשבוע. המחקר יכלול קריאה אינטנסיבית באנגלית לצד עריכת וניתוח ראיונות בעברית. מועד תחילת המחקר – גמיש.

הפרוייקט בהנחיית פרופ”מ שולי קפון ופרופ”ח אילת ברעם-צברי, הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, הטכניון.

מתעניינים מוזמנים לשלוח:

  • קורות חיים עדכניים (עברית או אנגלית)
  • דוגמת כתיבה אקדמית בעברית
  • דוגמת כתיבה אקדמית באנגלית (אם יש)